Dit is een demo winkel. Bestellingen zullen niet verwerkt worden.
Klantenservice
Luma Levering en Retourneren
We hopen dat u geniet van het shoppen bij Luma. Hier zijn de voorwaarden van levering en retour sturen. Neem contact op.
Verschepen en Leveren
Bij ons verschepen en leveren kunnen we geen garantie geven op de levertijden, wel proberen we zo goed mogelijk een schatting te maken. Daarnaast zijn er kosten verbonden voor de handelingen die we moeten doen voor het verschepen en leveren.
Leveren doen we alleen op werkdagen. Ook veranderen de kosten van levering en verschepen omdat de kosten voor ons ook veranderen. De geschatte levertijd is voor orders die voor 12:00 uur besteld zijn. Orders op vrijdagavond en zaterdag worden pas op maandag in behandeling genomen. Heeft u een bestelling die haast heeft dan zitten hier kosten aan verbonden.
Leveren in Alaska, Hawaii, Puerto Rico en Guam kosten €5,00 voor verschepen en leveren. Deze orders zullen geleverd worden binnen 7-9 werkdagen wanneer er voor 12:00 uur besteld is.
Winkelwagen * | STANDAARD 5—7 dagen levering ** |
PRIORITEIT 2—3 dagen levering ** |
SPOED Volgende werkdag ** |
---|---|---|---|
Tot €200 | €16 | €26 | €33 |
€200.01—500.00 | €21 | €31 | €38 |
€500.01—1000.00 | €29 | €39 | €46 |
Over €1000.00 | €34 | €44 | €51 |
*Exclusief BTW
**Besteld voor 12:00 uur
Retouren en vervanging
Wij hebben graag dat u helemaal tevreden bent met uw Luma ervaring. We hebben dan ook graag dat als u niet tevreden bent u uw product om welke reden dan ook terug stuurt binnen uw 30-dagen durende retourtijd. Dit moet wel gebeuren zonder het te zijn gedragen en gewassen. Als dit wel gebeurd is kunt u het niet meer terugsturen behalve als het product kapot is. De teruggestuurde producten moeten het kaartje en verpakking hebben die u kreeg toen het u opgestuurd werd.
Ruilen van kado
Wanneer u een kado terugbrengt krijgt u een Luma Kadokaart met de waarde van het terug gebrachtte kado. Deze kaart kan worden gebruikt bij alle Luma winkels en online. Is uw kado meer waard dan €2000,00 dan krijgt u in plaats van een kadokaart een cheque met dezelfde waarde.
Terugsturen van producten doormiddel van de mail
Op de achterkant van de verpakking kunt u de reden van retourneren schrijven. Zet hier ook bij of u het product om wilt wisselen of u liever de kadokaart krijgt.
Plak het etiket van uw bestelling op de voorkant van uw product zodat wij de juiste order hebben die geretourneerd wordt.
Let op: Het kan 10 tot 14 dagen duren voordat Luma uw geretourneerde product heeft ingeboekt en reageert.
Klachten
Mochten er klachten zijn kunt u deze altijd melden. Na deze melding nemen wij binnen 10 dagen contact met u op.
Hebben wij om welke reden dan ook na 10 dagen nog geen contact met u opgenomen, neemt een onzijdige partij contact met u op om de klacht te bespreken, om zo deze klacht toch op te lossen.